söndag 15 februari 2015

I fucking miss u Sparkling Unicorn

Whats up babe?! Jag har det faaaantastiskt jävla bra i Göteborg as usual. Längtar efter dig och allt du gör och hur du gör och när du gör det. Du är min bästa vän. Jag har haft en ösig helg, mycket sprit och äventyr på dessa jävla gator. Skejtade till och med!! Ingen snö❄️❄️ Wooohoooo!! Snart är det vår och då jävlar ska vi fucka ur och fiska skiten ur oss.

På måndag ska jag dja på Pustervik.. Kommer få allas fötter att blöda. Synd att du inte kan vara här och gör dj giget med mig. Black Diamond är lonely... 
Black Diamond & Mystery sidekick @Pustervik - pingisklubben. Måndag den 16/2-2015


Alla som inte varit på pingisklubben måste gå dit. Folk dom säger att måndagar suger kan ju komma till pingisklubben och dansa natten lång och få en värdig måndag.
Nu jävlar blir det kaffe för mig. Saknar dig Sparkling Unicorn. Och jaaaa jag minns rumpvideon hahahaha. Lmao. 
Love you
- Black Diamond
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar