måndag 2 februari 2015

fucking kärleks brev till Black diamond från Sparkling unicorn

Hola ! my black diamond ! Som du kanske vet har jag flyttat till Stockholm. Jag kan med högsta graden av sanning i rösten säga att jag saknar min black diamond. jag saknar hur du flippar ut på mig innan jag ens har vaknat på morgonen. Jag saknar hur du plattar ditt hår fem minuter innan vi ska gå ut i spöregn. Jag saknar din sjukt otippade utbristande på opassande offentliga platser.  



 Så här fina var vi tillsammans innan jag drog till huvudstaden.När jag kommer upp ska vi röja SÖNDER gbg!


Livet i Stockholm rullar på. jag har insett att det inte tar 5 min till allt. Som det gör i gbg. Detta har resulterat i att jag kommer lite sent till alla Super vickiga lunch möten.....Nytt i mitt liv är att jag har skaffat mig en ny septum. Den gjorde mindre ont och gick definitivt snabbare en den senaste.  
Jag köpte även lite feta smycken till dessa penetreringar på crazy facktory. Dom har mycket bar billiliga piercingar och töjningar. Där är det helt klart värt att slänga in en del av sina försörjningar.

här är en länk till dom, yao! https://www.crazy-factory.com/


BTW! Jag vet inte om du mins det här ? Det gör nämligen inte jag. Jag tycker det är utomordentligt vackert i varjefall! miss you! 


BY BY BAYBY <3 YOURS FOREVER /SPARKLINGUNICORN  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar