onsdag 24 september 2014

Expedition fucking Robinson & blod

Black Diamond, jag, blev antagen till expedition Robinsons casting intervjuer. Tror nästan att jag kommer med! Fy faaaan så jävla kul det vore att vara med. Det är dessutom love edition i tävligen. Antar att det kommer bli lite paradise hotell över det och jag kanske hittar kärleken i mitt liv. Men skulle inte tro det. Jag och Sparkling Unicorn satt och mixade ihop våran dödscoola dj lista till Jazzhusets klubb Gården imorgon. Imorgon kommer äga så jävla fucking hårt. Vi djar från 21-23:30. Alla låtar heter något med ordet "fuck" som ni som läser märkt att vi använder flitigt. Idag ska vi fortsätta mixa ihop de sista låtarna till dj listan efter att Sparkling Unicorn vart på jobbet och jag ska på starköls-lunch med en annan vän. Sparkling Unicorn ska också ge blod för att hennes blod är magiskt Unicorn blod. Vem skulle inte vilja ha lite magiskt Unicorn blod, sparklig dessutom. Mitt blod är gjort av svara diamanter. 
Fett lycklig efter Robinson intervjun. 
Sparkling Unicorn ska ge fett med blod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar